فروش اسب در سبزوار

فروش اسب در سبزوار

فروش اسب در سبزوار
فروش اسب در سبزوار

فروش اسب در سبزوار

فروش اسب در سبزوار وارن و وارن (1962) پس از اینكه اسب ها قبلاً آموخته بودند .

فروش اسب در مشهد

كه فقط یكی از دو جعبه را یاد بگیرند ، نیاز به یك اسب دارند كه یاد بگیرند بین دو صندوق غذا (مشكی در سمت راست و جعبه سفید در سمت چپ) باشد.

آزمایش های بعدی میان دو نوع کار متناوب است (تک در مقابل متناوب).

هر دو موضوع به سرعت مسئله معکوس پی در پی را یاد گرفتند.

یک اسب به طور میانگین کمتر از دو خطا در هر واژگونی در طول سری نه آزمون انجام می داد.

اسب دیگر به طور متوسط ​​دو خطا در طول شش مشکل در طول شش وارونگی داشت.

کاهش سریع تعداد خطاهای ایجاد شده در وارونگی های متوالی رخ داد.

ساپینگتون و همکاران (1997) به طور کلی احساس ضعف در مورد وظایف معکوس تبعیض در ده ساله و هفت کودک 2 ساله که آنها مطالعه کردند ، پیدا کرد.

مک کال (1989) توانایی یادگیری را با توجه به وضعیت تغذیه ای (وضعیت بدن) مورد مطالعه قرار داد.

خرید اسب در سبزوار

اسب های سوء تغذیه ای برای مطالعه به دست آمد و در ابتدا نمره نازک ،

متوسط ​​یا چربی به دست آمد.

آنها سپس به گروههای درمانی مربوطه اختصاص داده شدند و قبل از آزمایش با یک کار یادگیری تبعیض ، توانبخشی شدند.

سهم کنسانتره اسبهای درمان متوسط ​​و چربی به طور متناسب افزایش یافت تا آنها را در شرایط مناسب برای گروه اختصاص داده شده نگه دارند.

این مطالعه نشان داد که تیمارهای آزمایشی در کل آزمایشات با معیار اول تفاوت ندارند.

با این حال ، افراد در درمان چربی نمرات خطای بالاتری نسبت به اسب در درمانهای نازک یا متوسط ​​داشتند ،

خرید و فروش اسب در سبزوار

 

این که آیا اسبها ممکن است شباهتهای مفهومی محرکها را هنگام حل مسئله تشخیص دهند ، تمرکز مطالعه (1999a) بود.

در یک کار تبعیض آمیز 2 گزینه ای ، به افراد آموزش داده شد که بجای یک الگوی پر از طرح کلی مشابه ،

مراکز مشکی دو بعدی را با مراکز باز انتخاب کنند. اسب ها به تدریج اولین جفت تبعیض (محرک های آموزشی) را یاد گرفتند.

پس از آن ، در 15 جفت اضافی از مرکز باز در مقابل محرکهای پر آزمایش شده ، اسبها با خطای اندک یا بدون خطا یاد گرفتند.

پاسخ صحیح در مورد آزمایش های جدید به طور قابل توجهی بالاتر از شانس بود ،

نشان می دهد که اسب ها بر اساس ویژگی های مشترک با محرک های آموزشی ،

انتخاب خود را انجام می دادند و در حل مسئله از مهارت های طبقه بندی استفاده می کردند.

هنگامی که سه محرک انتخاب به اسبها ارائه شد ، آنها به طور مرتب قادر به انتخاب دو محرک بودند که یکسان بودند

و از محرک غیر همسان بودن اجتناب می کردند ، حتی اگر آزمایش تحت یک شرایط جدید نسخه تکرار شود.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *